Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Friday, November 20, 2015

Last Day School in 2015

Em...tajuk gempak walhal aku kena pergi sekolah seminggu lagi. Minggu depan masih kena hadir ke sekolah.  Cerita hari ni makan je sebab di sekolah ada jamuan. Jamuan tahun 6 dan aku sendiri ada buat jamuan kelas. Menu? Aku sediakan bihun sup, aiskrim dan ada parents bawa kek, cupcake dan makanan ringan lain. Simple-simple je tapi kenyang sangat. Menu jamuan tahun 6, nasi minyak. Kekenyangan sungguhlah aku.





Anak-anak aku pun ada jamuan di tadika...aku bawakan sebungkus sorang jelly. Dengan aku, dengan anak aku menapau bila balik rumah. Ni mesti teacher diorang yang menapaukan ni. Kecil-kecil dah pandai tapau. Tak apa-tak apa, jangan membazir kan... Dengan kek, dengan kuih-muihnya penuh satu meja.




Gambar Aziz je lah yang ada...meriah nampaknya. Sengih je abang tu.

Bawa balik hadiah. Ni bolehlah nanti jadi cadar katil kakak. Kakak suka je princess-princess ni. Paling dia suka Elsa.


Habis sudah sesi persekolahan 2015, alhamdulillah semoga tahun depan lebih baik dari tahun ini.




2 comments:

  1. Xsempat pn nk pegi klas yana..kempunan plak nk rs bihun sup yana tuu..xpe2 jamu mata pn jadi ler..;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah...tq kk hana akhirnya meninggalkan jejak kat blog kte ni...terharu i...

      Delete

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014