Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Tuesday, March 15, 2016

Aeon Plazza Seksyen 13

Cuti sekolah tiada rancangan ke mana-mana lagi. Semalam aku ajak abang, kakak dan Ammar meninjau-ninjau Aeon Plazza baru buka di Seksyen 13...bestlah dah ada shopping complex baru hampir dengan sekolah...bolehlah melawat waktu gaji nanti...pembukaan hari Khamis tapi baru berkesempatan pergi. Memang besarlah plazza ni tak macam di Bukit Raja selalu aku pergi tu...sini siap ada food court  dua tempat...satu tempat di area Aeon market dan satu lagi food avenue...aku semalam makan di food avenue...memang banyak sangat pilihan makanan...huhu kena datang lagi ni.


Dari cermin kereta jalan nak masuk...

Sebenarnya hari Ahad dah pergi dengan Mr Z dan anak-anak tapi tak jadi masuk sebab penuh kereta beratur nak masuk maklumlah cuti hari minggu kan. Kebetulan cuti sekolah ni bolehlah aku pergi semalam bawa anak-anak. Si baby Aniq aku hantar taska. Nak hantar Ammar sekali tapi dia tak nak mungkin sebab nampak abang dan kakak dia tak sekolah...geleng-geleng dia tak nak pergi lagipun dia macam tak sihat je...batuk-batuk...hari ni aku tak hantar semua sampai Jumaat...duduk dengan mamalah di rumah...nanti kita pujuk ayah pergi zoo. Hari ni pakat batuk dan muntah semua termasuk si abang...membasuh cadarlah aku pepagi hari. Ok sambungan jalan-jalan di Aeon Plazza...aku kalau jalan tak makan tak sah kan...lainlah Mr Z...tak makan tak apa dia.



Makan dulu sebelum teroka apa yang ada...


Sale di Brands Outlet...



Tempat rehat pun banyak...siap dekorasi lagi untuk ambil gambar. Puas jalan kami pun balik...tak ada membeli apa-apa pun....balik tu hujan nasib aku parking dekat dengan pintu di tingkat 4. Walau kereta tak beratur macam hari Ahad tu tapi masih penuh dengan orang ramai...sana-sini sale...sedia duit je lah...






No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014