Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Monday, August 22, 2016

Anak oh anak!

Aku cuti hari ni...terpaksa walau crk aku tinggal 3 hari. Siapalah tak sayang nak guna crk kan...tapi terpaksa jugalah sebab si baby jatuh semalam. Balutan tu tak boleh kena air dan tak boleh renyah- renyah sangat sebab nanti gamnya terbuka...semalam sebelum digam memang darahnya tak berhenti-henti...puas lap je sambil tunggu Mr Z balik. Siapa tak sayang anak kan...ada orang hantar je anak ke taska biar pengasuh jaga tapi aku tak sampai hati pula. Dekat rumah pun depan aku dia boleh gatal-gatal tangan nak buka inikan pula di taska. Pengasuhnya pun tak banyak masa nak fokus pada si Aniq ni sorang...ramai lagi budak lain.





Dalam sebenarnya luka ni sampai darah tak berhenti.  Puncanya aku sendiri pun tak tahu sebenarnya. Tengah masak tiba-tiba si kecik tu datang ke dapur berdarah-darah. Sebelum ni main elol je dengan abang Ammar dia...aduhai anak...




No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014