Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Tuesday, May 31, 2016

Suamiku Bukan Chef

Siapa di sini suami dia chef?Untunglah kan...boleh tolong masak dan makan sedap-sedap. Sekarang ni aku suka dengar Dj Brian berceloteh kebanyakannya pasal makananlah kan...dah dia chef selebriti. Mr Z pun pandai masak tau walaupun dia bukan chef...banyak kali dah dia masak...kebanyakannya memang sedap.

Kalau aku tinggal dia di rumah, aku tahu dia akan masak punya...sedangkan aku di rumah pun kadang-kadang dia yang masak...hehe...
Mi sizzling dan ais blend chocolate air tangan Mr Z masa aku ganti pose hari tu...

Spaghetti...hah...kuah korang ada ke letak udang???hehe...sedap tau...

Banyak lagi gambar...nanti update lagi...tapi dia Western type lah...suruh dia masak lemak cili api...idokle...



No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014