Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Sunday, January 24, 2016

Shopping itu terapi...

Siapa setuju dengan aku berkaitan tajuk di atas? Cerita shopping ni memang seronok...kalau sedih...kalau stress...kalau lapar sekali pun kalau aku, bila dapat shopping hilang semuanya...hahaha...hari ni aku ke Setia City Mall untuk menunaikan hajat di hati untuk memiliki kasut crocs original. Bila dah sampai butik, berkenan yang ini sebab murah sikit. Tunjuk ic (birthday hujung bulan) dan member card Aeon...dapat discount 30% menjadikan harga kasut tu RM 132. Kasut Charlie Maryjane aku nak beli online, murah sikit...ada kawan jual original crocs...



Aku beli juga lipstik baru memandangkan lipstik Revlon aku dah habis dan aku carikan Iqra' Aziz dan Amni...jumpa pula kali ni tapi versi Malaysia. Aku suka versi Indonesia lagi rasanya cover hitam...sebab nampak macam tradisional je tapi versi Malaysia ni comellah warna merah jambu.


Rm9.90 sebuah buku


RM34.80 buy 1 free 1...aku rembat je...tak tengok sangat pun janji warna ok, harga pun ok.



Itu je lah dulu shopping...kena menabung baliklah sebab bulan ni nak bayar insurans dan roadtax kereta sendiri buat kali pertamanya...jumlah agak besar juga RM930...huhu nak shopping lagi tapi kena pejam mata dulu rapat-rapat...



3 comments:

  1. Akk mmg dr dulu lg pkai tag line "shopping tu terapi"...hihi..xkirala time ada duit ke time xdek ke..jnji dpt jamu mata pn dh ok..;-)

    ReplyDelete
  2. Akk mmg dr dulu lg pkai tag line "shopping tu terapi"...hihi..xkirala time ada duit ke time xdek ke..jnji dpt jamu mata pn dh ok..;-)

    ReplyDelete
  3. Betul...betul...betul...baru hidup kita tak stress kan...hehe...xde duit dapat jamu mata pun ok jugak.

    ReplyDelete

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014