Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Saturday, April 29, 2017

Butik Dyana Shah Alam

Assalamualaikum pembaca dan hai...hai...hai...cuti hari Isnin lagi minggu ni ...ingat nak balik kampung tapi anak aku nombor 3 tumbang demamlah pula...petang ni dah oke sikit...aku cakap dengan Mr Z nak beli beg kakak yang dah terkoyak tu...dan aku nak pergi alter jubah...Alter jubah aku bukan dekat-dekat tau tapi dekat Seksyen 7. Sebenarnya nak jamu mata sekali...nak pergi butik Radiusite tengok shawl design baru...

Lepas hantar jubah...suh tunggu 20 minit baru boleh ambil...alter dekat Bazaar Roshni bangunan tengah-tengah tu...sambil tunggu aku pergilah butik Radiusite nak tengok shawl instant loose dia...bila dah cuba aku rasa macam boleh buat sendirilah...hehe...so tak jadi beli...lagipun ada beads malas nak basuh tangan...kita diy je shawl yang ada ye...tak jadi beli shawl dekat Radiusite..aku terjah pula butik yang ada di situ termasuklah butik Dyana ni...sebenarnya tak tau pun ada sale sampai 50%...Main masuk je...kot-kot ada jubah berkenan di hati sebab dah lama sangat tak beli jubah kan...sekali tengok ada long cardigan yang aku berkenan dulu tapi dulu tak beli sebab tak ada warna hitam...kali ni ada warna hitam saiz 44...so rembatlah...RM139 pula tu...siap dapat free shawl dan free membership...aku pun peliklah nape dapat free shawl...balik tu baru tengok ig diorang...baru tau sempena sale ni, Dyana sediakan 500 helai shawl percuma dan free membership juga.

Sebelum pergi Seksyen 7...memang dah beli beg kakak siap2...dia yang pilih gambar Hello Kitty...siap abang dan kakak paw mamanya buku mewarna yang ada sticker di tengah2nya tu...okelah tak mahal pun...

Ni baju pertama dari butik Dyana...akan ada yang kedua dan seterusnya nampaknya sebab aku dah tertengok satu jubah cun dekat situ...tunggu harga turunlah baru beli...hehe...

Long cardigan...

Inilah kadnya...terus dapat .

Kelebihan jadi member...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014