Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Sunday, May 10, 2015

Aziz kena chicken pox

Ni nak cerita pasal Aziz kena chicken pox pada 20-24 April hari tu. Memang menduga kami sungguhlah. Bukan apa, kesian tengok dia tergaru-garu. Bila tidur malam tak lena. Minggu tu pula dia exam so tak dapatlah dia ke sekolah. Mr Z cuti 3 hari, aku cuti 2 hari. Ubat dia kami cuma habiskan antibiotik klinik beri dan sapu lotion je. Alhamdulillah...seminggu baik dah. Nasib tak berjangkit pada adik-adik dia. Memang aku marah kalau dia dekat-dekat dengan adik dia.



Hari ni pula kami berjemaah ke klinik sebab aku dan anak-anak selsema dan batuk. Paling teruk Ammar dan baby Aniqlah. Dah berminggu selsema dan batuk. Kesian aku. Aku just selsema je hari ni dan nak dapatkan ubat selsema. Kakak Amni pun baru hari ni nampak dia selsema dan asyik batuk je dari pagi tadi.

Alahai anak...kamu semua ni memang ikut mamalah spesis mudah selsema ni...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014