Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Sunday, May 10, 2015

Jubah aryana@Jubahsouq

Fuhh lama sungguh tak menulis di sini tapi banyak menulis di tempat lain. Tiup-tiup sawang yang bermaharajalela dulu. Fuh...fuh!!...

Banyak nak cerita sebenarnya tapi semuanya dah terlepas jauh. Nak cerita hari sukan anak aku...kisah chicken pox Aziz, sukan sekolah aku lagi...macam-macam tapi apakan daya malas campur kurang masa nak ngadap blog ni menjadikan blog in terpinggir sekejap.

Nak cerita aku Sekarang suka sangat berjubah. Seronok sangat bila dapat pakai jubah...rasa muslimah terlebih sikit. so semalam aku ada grab jubah aryana from Jubahsouq. Aku pergi sendiri butiknya di seksyen 7. Siap join jubahsouqlovers di FB. Material jubah aryana ni dull satin. Aku yang tak minat pakai satin ni pun tergoda bila pakai jubah ni. Satin dia jenis tak melekat di badan. Cuba punya cuba, aku grab 2 helai terus sebab sale kan...huhu. Rabak duit aku bulan ni. Aku tunjuk Mr Z...dia kata ok jek. Banyak design lain sebenarnya aku try dekat situ tapi macam tak kena...jubah aryana juga ngam dengan aku. Mungkin nama kami sama kot.He he...Ada rezeki nak grab warna lain pula. Kali ni aku ambil emerald dan Palestine. Esok jubah dari Zuzasdotes aku sampai kot. Tengok...pergi butik pun ye...online shopping pun ye.Huhu...

Tenang je shopping semalam. Aku baca dekat IG diorang, Grand opening dekat Shah Alam ni 8 hari bulan tu siap kena ambil angka giliran dan dah tentu-tentu ramai orang. Ada makan-makan lagi kan...Sale dilanjutkan sehingga hari ni. Aku pergi semalam lengang he. Nasib warna dan saiz aku ada. 

Ok...dah tak payah mimpi-mimpi lagi..kalau tak hari-hari buka IG Jubahsouq...dah beli pun. Feeling happy yo...





No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014