Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Saturday, September 20, 2014

AJ lagi...

Bilalah tabiat boros shopping aku ni nak henti ek...2 minggu lepas aku menambah koleksi tudung AJ aku yang xseberapa banyak tu. Kekadang best juga pakai bawal ni...kali ni aku pilih army dengan reben...cantik sesangat tapi bila aku yang pakai...xtaulah cantik ke tidak...jadi biasa je cuma ada kengkawan puji kata nampak muda...wahahaha...

welcome to my gerobok...




sekian dulu...bye...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014