Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Saturday, September 20, 2014

MENGANDUNG LAGI????

Bila aku tau aku mengandung lagi untuk anak ke 4 sedangkan anak ke 3 aku baru masuk 10 bulan aku menangis...lagi2 bila tahu kandungan aku dah 21 minggu????huhu....sungguh aku tak sangka selama ni aku mengandung rupanya,Mual semasa bersahur sebelum ni rupanya petanda bahawa aku sedang mengandung. aku menangis bukan aku tak suka tapi aku memikirkan anak aku yang ke 3, kepenatan, sakit bersalin dan macam2 lagi...Aku siap salahkan si suami lagi sebab melanggar peraturan...huhu.Namun minda kena positif...xmahu stress2. Ini semua rezeki Allah nak beri. In Sya Allah ada hikmah di sebaliknya....mak aku aritu ada offer nak jaga Ammar masa aku berpantang nanti tapi tengoklah dulu, Takut aku yang kerinduan nanti.


First check up di UMRA, Shah Alam...



sekian dulu...bye...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014