Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Friday, February 27, 2015

AJ Black label

Kata tak nak beli tudung lagi kan tapi aku kalah dengan tudung aidijuma@aj. Aku bukanlah fanatik sangat sebenarnya tapi disebabkan design kali ni sangat memikat kalbu, akhirnya aku tertewas dengan nafsu boros. Amboi ayat...hari ni jam 10am aku dah ngadap hp tunggu Aj release tudung baru. Namun dekat sejam tak dapat habiskan transaksi. Punyalah slow web tersebut. Dengan aku tersalah pilih payment method...em akhirnya dapat beli pink label sakura dengan ester je. Bila refresh, black label dah sold out. Em...terpaksalah beli dengan seorang adik di FB dengan upah beratur. Katanya beratur dari pukul 6.30pagi. Oh tidaklah aku sanggup buat macam tu. Akhirnya aku dapat juga memiliki 2 design black label seperti di bawah...suka-suka.



Nama skirt ni twist & wear maksudnya boleh guna luar dan dalam. Aku pilih lilac lace. Oh sangat cantik! Dah dapat pun. Cepat kan, semalam order hari ni dah sampai depan pagar rumah...he he dan duit pun menyusut. Padan muka...

Aku beli AJ love in Paris tone ni sekali dengan skirt di Blossomboxstore...release semalam pukul 11pagi di online. Dapat beli sebab tak jem sangat macam web AJ..

Rasanya tudung AJ ni dah jadi fenomena. Dekat IG, group FB sakan bercerita. Hari ni je di semua concept store orang dah beratur panjang nak beli sejak pagi lagi. Aku belum lagi pernah buat. Ada yang bawa anak beratur sekali pun ada.

Segala update dari pihak Aj boleh tengok dekat IG:





No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014