Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Thursday, February 19, 2015

Jalan-jalan shopping CNY

Dekat fb, dekat WhatsApp memasing update balik kampung. Bestnyalah ye. Aku baru lepas balik kampung, kalau tak nak balik juga. Pagi tadi ajak Z pergi IKEA tapi dia tak nak siap bebelkan aku kata ramai oranglah, pergi weekdays ajelah. Dia ni cakap tak pikir pun. Sedih aku tetiba. Yang paling sedih cepat betul dia bantah dan tinggikan suara. Aku diam je dan terus masuk bilik. Bukan aku minta duit dia pun beli barang. Ligat kepala otak aku pikir nak pergi mana. Kali ni kena bawa baby Aniq. Boleh keluar lama sikit. Yang bertiga tu sedang tidur. Tak ada sibuk nak ikut. Siap-siap mandi aku keluar bawa kereta baru@first time ni. 

Nasib baik baby Aniq sangat behave...ni dekat Setia City Mall. Tak ramai orang pun mungkin sebab CNY.

Shopping d Watson


Di Daiso tak tahu nak beli apa...sesaje masuk.

Pergi cs Bukit Jelutong. Rak dah kosong. Ini je yang ada. Merasa juga Wl love baru. 



#Best jugalah bawa Axia ni. Rase tinggi sikit cuma berbanding Saga best Saga lagi kot. Namanya pun kereta compact. Ingin juga merasa bawa kereta import. Mungkin suatu hari nanti.






No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014