Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Tuesday, February 17, 2015

My new car

Semalam petang Z balik awal nak pergi ambil kereta sebab dah sampai. Yahuuu...em kereta Produa Axia je. Itu pun 4 bulan tunggu order baru sampai wei. Huhu agaknya kalau aku beli kereta mahal, cepatlah kot sampainya. Den tak mampu lagi. Ini pun dah bersyukur boleh bawa pergi kerja hari-hari. Sebenarnya bukan nak sangat beli kereta tapi disebabkan tuntutan keadaan sekarang.  Buat apa nak tambah hutang yang sedia ada kan?

Tunggu Z settle dengan Jinggo si salesman.

Siapa yang memandu ni?

Sementara menunggu, sempat mama dan Ammar berselfie dulu with my bokitta hijab the first n last Bokitta. Hihi sebab mahal.


Akhirnya, buat kali pertama parking dengan selesanya sebab dah bertuan. Nampak si merah itu? Sian dia. Aku pula yang sayu. Banyak berjasa tu...Nanti aku besarkan pagar bolehlah kamu berdua lepak bersama ye. Borak- borak bagi tak boring ye. Si merah jangan sedih-sedih ye. Tengah kumpul duit ni. Alhamdulillah sebab akhirnya dah ada kereta sendiri. Moga dipermudahkan untuk besarkan pagar untuk masa akan datang.







No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014