Aryana Ali

SALAM PERKENALAN


Kadang-kadang hari yang dilalui begitu susah untuk dihabisi dan kadangkala begitu mudah untuk dilalui namun sebagai manusia biasa yang dikurniakan akal fikiran, seharusnya kita berfikir sebelum bertindak dan melakukan sesuatu...banyak hal dalam dunia yang penuh dengan kejutan yang tidak boleh diteka-teki...

Monday, February 23, 2015

On diet 2015

OK...ni hari kedua aku on diet. Harap-harap boleh istiqamahlah kan. Memang kena kuruskan badan ni sebab dah gemuk sang at. Dalam pantang pun turun 11kg lepas tu statik tak turun-turun dah. Itupun ke berat asal sebelum mengandung. Obesiti tahap 2 ko...amik!!Dengan penuh keinsafan...sebab sayang keluargalah nak diet ni. Ada juga yang cakap, takpe gemuk janji sihat. Kalau dah gemuk nak sihat apanya ye tak. Darah tinggi, diabetes, penyakit jantung singgah dengan mudah je. Nak jalan pun tak berapa nak larat. Nak bergaya pun macam tak berapa nak cantik. So untuk permulaan, ini menu lunch aku.

Sayur brokoli+ayam+lada Hiram+garam+kukus

Minum air putih+3 liter ( setakat ni baru Berjaya 2 liter )

Untuk breakfast...aku makan oat+madu sikit. Banyak juga aku dah cari resepi oat ni. Banyak rupanya resepi oat ni. 



Hope aku Berjaya kurus...


2 comments:

  1. Semoga berjaya kak yana...😄👍👍

    ReplyDelete
  2. Tq fakhrul...moge2 akak kurus macam...song ji hyo.hahaha

    ReplyDelete

Elegant Rose - Working In Background

Copyright Aryana Ali
Designed by UMIESUEstudio 2014